piątek, 4 stycznia 2013

New year ......



Nowy rok,nowe życie,nowe postanowienia,założenia,pragnienia,marzenia;)
Motywacji dodaje nowa cyfra.Fajnie jest zostawić za sobą przeszłość minionego roku i zadbać o przyszłość nadchodzącego,czystego.
Wszyscy jesteśmy na STARCIE i tylko od nas zależy w jaki sposób dotrzemy na METĘ.

Ja mam kilka planów,marzeń do zrealizowania.
W tym roku chcę zacząć po nie sięgać,
mam nadzieje,że <13> będzie dla mnie tą szczęśliwą;))

Życzę wszystkim powodzenia!!!!
Oby ten rok był pełen optymizmu;)



  Przedstawiam wam mój LOOK Sylwestrowy;)
Postawiłam na małą czarną ,zawsze odpowiednia i niezawodna.
Zdjęcia są robione ok. dwa dni przed z racji tego,że w dzień szampańskiej zabawy nie było by na to odpowiedniej ilości czasu;)))
Zmianie uległy jedynie włosy,formując się w niesforne loki.
Sukienkę spryskałam lakierem do włosów z drobinkami złotego brokatu dzięki czemu lekko połyskiwała.





Postawiłam na ćwieki trend tego sezonu.
 Dodatki nadają charakteru całości i doskonale ją uzupełniają.
Buty mimo niebotycznej wysokości spisały się na piątkę ;)





OUTFIT:

Sukienka-GinaTricot
Puzderko-GinaTricot
Buty-Alba
Bransoletka- no name 


Mój <mały><duży>fotograf;) ;* Markusssss;)
z dobrym wyczuciem stylu,zaprezentuje next time;p





3 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz...
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała czarna zawsze świetnie się sprawdza. Buty - rewelacja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń