piątek, 18 stycznia 2013

MINT


Chcę już WIOSNĘ ;) Na szczęście już bliżej jak dalej;P  do 21 marca pozostało ok.8,5 tyg ;)
Z chęcią zamieniła bym już grubą puchową kurtkę na lekką ramoneskę;)

Nabyłam kolejne butki Jeffreya Campbella;) z rodziny Litowatych;) tym razem Everest.
Świetne<3 <3<3 Trafiłam na fajną promocje i udało mi się je zakupić o wiele taniej;)
Kolejne będą w kolorze NUDE .



Mój look przedstawia zestaw kobiecy,zmysłowy z dobrym smakiem;)
Wyeksponowana talia odgrywa główną rolę.
Grzecznie i z harmonią .
Miętową plisowankę doskonale dopełnia skórzany pasek Moschino.


Na co dzień lubię ubierać się lużno swobodnie,rockowo ,ale czasem czuję potrzebę kobiecego polotu w swoich zestawieniach.
W pierwszym klimacie bardziej się odnajduje;)
Oczywiście można ubierać się luzno i wyglądać bardzo kobieco;)
Brak w mojej szafie sukienek na co dzień ,raczej dominują T-shirty,rurki;)
lecz wieczorową porą stawiam na klasykę i minimalizm.






OUTFIT:

Koszulka-ZARA
Pasek-MOSCHINO
Spódnica-GinaTricot
Rajstopy-Gatta
Buty-Jeffrey Campbell-Everest
Bransoletka- no name 

********

JEŚLI JEST KTOŚ ZAINTERESOWANY POSIADAM BUTY JEFFREYA CAMBELLA LITA.
BUTY SĄ JAK NOWE! ZAŁOŻONE DOSŁOWNIE KILKA RAZY.
JESZCZE Z NAKLEJKAMI I PUDEŁKIEM. 
SPRZEDAM ZA ROZSĄDNĄ CENĘ.
ZAKUPIŁAM JE W KOPENHADZE ZA OK.650ZŁ. 
SPRZEDAM ZA 400ZŁ. 
ROZM. 39 bardziej przypominający 38.
ZAPRASZAM;)))







*****************


<GINO>

  Przedstawiam Wam moje małe serduszko;)
Już nie takie małe bo ma 3 lata;)
ale nadal przypomina małego niesfornego szczeniaczka;)
Jest naszym małym ,rodzinnym promyczkiem <3<3<3
Możliwe,że już nie długo się zakocha ;P ;)



5 komentarzy:

  1. Genialne buty i urocza spodnica, calosc bardzo w moim guscie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są genialne! ♥
    Moje marzenie od JC ;)
    Tylko mnie na nie nie stać ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze jaka laska! hehhe:) Cudownie wyglądasz! Od razu widać,że masz świetny styl:) Spódniczka skradła mi serducho heh<3


    Niedawno założyłam mój fanpage,mam nadzieje że nie odbierzesz tego jako spam ale sprawiła byś mi ogromną radość gdybyś kliknęła Lubię to! Dla Ciebie jest to jedno kliknięcie myszką,dla mnie o niebo więcej!:))
    FANPAGE

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje;) pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń