czwartek, 11 października 2012

Jesień.....


Zdążyłam złapać jeden ze słonecznych dni jesieni;)
 Będzie ich za pewne coraz mniej;(
Na szczęście zrobiłam kilka OUTFIT-ÓW wcześniej ;P
Aktualnie leże sobie w domku w tej jesiennej aurze,odpoczywam bo mam problem ze stopą i nie za bardzo mogę chodzić;((( moja stopa nie czuję się komfortowo w żadnym obuwiu.

                                                   **************
Myślicie,że specyfiką naszego narodu jest narzekanie???
Ta cecha objawia się w każdej sferze życia.
Czytając różne komentarze na różnych forach,portalach internetowych zawsze jest nam zle!!!
Zawsze można się do czegoś przyczepić!!!


Spodobało mi się motto jednej z blogerek:

Nigdy nie pozwól,aby ci ktoś wmówił,
że nie możesz czegoś zrobić.
Jeśli masz marzenie musisz je chronić.
Ludzie nie potrafią sami czegoś zrobić,
więc mówią,że ty też nie możesz.
Jeśli czegoś chcesz,to zdąbadz to.Kropka.










OUTFIT:
Kamizelka-Newlook
Koszulka-ZARA
Spodnie-VILA
Buty-Message
Różaniec-Bijou Brigitte



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz