poniedziałek, 1 października 2012

BordO


Dokąd zmierza ten świat?
 Czasem mam wrażenie ,że w bardzo zła stronę.
Przyglądam się ludziom i ich postępowaniu.
Zatracamy zasady moralne,zatracamy wiele różnych ważnych wartości.
Niszczymy sami siebie i wszystko wokół nas.
Dlaczego żądzą nami wartości materialne?
Dlaczego poczucie posiadania stało się tak ważne?
Nadal naiwnie wierze,że wszystko może się zmienić.
Wierze w ludzi,mam nadzieje,że sami w siebie uwierzą.
Choć czasem myślę czy nie lepiej byłoby  żyć w swoim wyimaginowanym świecie.





Nareszcie dobrałam idealne zestawienie do mojej skórzanej kurteczki;)
Jest jedną z moich ulubionych rzeczy,które goszczą w mojej szafie i zostały zakupione bez chwili namysłu.Zakupiłam ją w sklepie PRINZ w okolicy mojego rodzinnego miasta,sklepu nie polecam bo zostałam bardzo nie miło potraktowana .




Kolory doskonale współgrają ze sobą tworząc elegancką i kobiecą stylizacje.
Bordo zdecydowanie HOT tej jesieni.




OUTFIT:

Kurtka-PRINZ
Koszukla-ZARA
Spodnie-VILA
Buty-ALDO
Torebka-DONNA KARAN
Okulary-GUCCI
Wisiorek-BIJOU BRIGITTE



 
BUZIAKI ;*** DLA MOJEJ MAMUSI ZA POMOC I ZABAWĘ W FOTOGRAFA;) ;*


Na koniec prezentuje Wam kilka moich sprawdzonych kosmetyków,których używam i jestem z nich zadowolona.
Stosuje i kupuje rzeczy za bardzo różne ceny i mogę stwierdzić w 100% że nie zawsze drogie znaczy dobre.

Samopalacz z Vichy,chusteczka samopalająca DAX -bardzo fajny-a nadaje delikatny koloryt.
Skóra jest nawilżona i przyjemna w dotyku.

Odżywka BIOVAX jedna z najlepszych jeśli chodzi o odbudowę włosa.Spotykam się z wieloma pozytywnymi opiniami.

Peeling BIELENDA- Mega zapach,mega działanie.

Clarena serum z Vit C - lekko rozjaśniające,odżywiające cerę, nadające blask.

Ziaja krem ochronny,aktywnie nawilżający- fajnie nawilża i dobrze się wchłania.

3 komentarze:

  1. A dlaczego masz takie smutne przemyślenia. Świat jest piękny a ludzie nie zawsze są źli. A może otaczasz się nie tymi, którymi powinnaś. Stylizacja bardzo elegancka, choć trochę przejadły mi się spodnie w kolorze bordo /ostatnio często prezentowane na blogach/. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że trzeba znaleźć odpowiednich ludzi, którzy pomogą Ci pokolorować świat na odpowiednie barwy ;)

    a look rzeczywiście hot !

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutne czy wesołe,niestety prawdziwe.
    Otaczam się dobrymi osobami ;) ale patrząc na ogół traci się wiarę w luzi.
    Dziekuje;)pozdrawiam cieplo ;)

    OdpowiedzUsuń