niedziela, 16 września 2012



Chyba nie pozostała mi nic innego jak pokochać mój balkon;P zawsze blisko i multum fotografów pod ręką ;P wieszak ,suszarka bądz jakiś inny pomocny przedmiot.Czasem mogę liczyć na jakiś żywy organizm egzystujący tuż za ścianą;)


Dzielnie się bronie przed nadchodzącą nieuchronnie jesienią.
Mój outfit to połączenie wieczorowej sukienki z luzną,codzienna kamizelką w kolorze militarnej zielni.
Lity i tego sezonu będą jednym z przodujących trendów.
Jestem jak najbardziej za i zastanawiam się nad nowa parą;)
Kołnierz delikatnie połyskuje i z charakterystyczną grzecznością wtapia się w całość.



ROZŁÓŻ RĘCE, LEĆ JAK PTAK.   BAW SIĘ ŻYCIEM , BAW SIĘ TAK!!!!



 OUTFIT;
Sukienka-GinaTricot
Kamizelka-Newlook
Kołnierz-GinaTricot
Buty-Lita-JeffryCampbell


WYSZUKANA PERFEKCYJNA STYLIZACJA




Marina Łuczenko dokłanie <uderza>w mój gust....;)





Doda- bardzo udana modowa stylizacja,jak najbardziej na topie.Wygląda rewelacyjnie!!!!



5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie idealnie!!Mega mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnieee! Ciekawy blog ! :D
    Zapraszam do mnie ! :)
    http://mixedfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne zdjęcia;)
    uwielbiam stylizacje!

    zapraszam do mnie:
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń