czwartek, 17 maja 2012

Wiosna ;) ???

SELENA .....


Wiosno gdzie jesteś ???
Pojawiasz się i znikasz;(
Czekam na Ciebie z utęsknieniem;P
Duńska pogoda nas nie rozpieszcza,ale udało mi się "wyrwać" troszkę słońca z dzisiejszego bardzo wietrznego i gradowego popołudnia.


Bardzo spodobało mi się połączenie swetra z szortami o różnej fakturze.
Ja wybrałam spodenki z jeansu i sweter o grubym,masywnym splocie.
Idealnie na chłodniejsze,słoneczne dni;)





 Model butów LITA od Jeffrey'a Campbella to klasyka gatunku.
Nie od dziś budzą sprzeczne uczucia;)
Przez jednych uwielbiane dla innych szokujące,odrażające i budzące strach.
Hmmm...ale jak tu się nie bać butów o tak niebotycznym obcasie? 
Litę noszą gwiazdy rocka i blogerki;) początkujące piosenkarki oraz gwiazdy Hollywood.
Myślę,że im dłużej nam towarzysza tym więcej zdobywają zwolenników;)




Nabijana ćwiekami i ozdobiona czaszką:) 
To malutkie ale robiące ogromne wrażenie puzderko sporo kosztuje,trzeba na nie wydać ok .4 tys zł.
Oczywiście ja tyle nie wydałam :)
 Zastąpiłam ten rewelacyjny dodatek Alexandra McQueena tańszą imitacja;)
Jak dla mnie bardzo udaną;)








OUTFIT:

Kurtka -TOPSHOP
Sweter-ONLY
Spodenki-ZARA
Torebka-GinaTricot
Buty- Jeffrey Campbell
Wisiorek-Dyrberg/kern

foto <JABA> ;)

2 komentarze:

  1. szorty idealne ! sama bym chętnie takie przygarnęła :) ja zaczęłam dopiero zabawę z blogowaniem więc jak byś miała ochotę to zapraszam do mnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie!!! OBSERWUJĘ ZAPRASZAM DO SIEBIE:)

    http://kleofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń