sobota, 17 września 2011

LILOU;)

Lilou jest prezentem, który można zrobić samemu sobie lub podarować od serca innej, ważnej osobie. Może być talizmanem, może przypominać o ważnym wydarzeniu albo być po prostu ozdobą.
Magdalena Mousson-Lestang
W 100% jestem zachwycona Lilou;) Ideą i cała aurą otaczająca te małe wartościowe i wielofunkcyjne medaliki;)
Stylowe,minimalistyczne , klasyczne-perfekcyjne;)

Wiele gwiazd ,celebrytów doceniło magie tych maleńkich medalików;)
Dawid Woliński polski projektank mody zaangażował te maleństwa do wystąpienia na swoim pokazie;)

Pojawienie się biżuterii Lilou to długo oczekiwane przeze mnie wydarzenie oraz świetna alternatywa dla zobowiazujących propozycji polskich jubilerów. Nowoczesne w formie, grawerowane medaliki doskonale nadają się na prezent. Obdarowuję nimi swoje klientki i przyjaciół. Sam równiez jestem ich fanem. Brelok przy torbie podróżuje ze mną wszędzie, a sznureczki z talizmanami zdobią mój nadgarstek. Gorąco polecam.
Dawid Woliński 

Uważam, że ubranie powinno podkreślać seksowne cechy człowieka, zarówno kobiety, jak i faceta. Moda jest po to, żeby pokazać, że jest się atrakcyjnym. Ma dodać nam odwagi, pewności siebie i sznytu. Oszpecanie się, robienie się na dziwnego czy ciekawego mnie nie kręci.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz